[Greeklug] Παλιό Hardware

Kostis Mousafiris kvisitor στο gnugr.org
Τρί 30 Απρ 2013 17:03:40 EEST

On 30/04/2013 12:56 μμ, Salih EMIN wrote:
> Νομίζω ότι όλες οι ιδέες που παρατέθηκαν είναι σημαντικές.
> Ειδικότερα αυτή, που αναφέρεται στην συμμετοχή μελών ή εθελοντών για
> την δοκιμή, πειραματισμό και κσεσκαρτάρισμα των hardware.
> Μια καλή ευκαιρία θα ήταν να συνεννοηθεί ο σύλλογος με τον
> Δήμο, ώστε μια φορά την εβδομάδα (?) να έρχεται μια τάξη μαθητών που
> έχουν (?) μάθημα πληροφορικής και να τους δίνεται η ευκαιρία να
> συνθέσουν υπολογιστές, να κάνουν εγκατάσταση διανομές και να δούνε
> μόνοι τους τι δουλεύει και τι όχι.

Salih μου αρέσει η ιδέα σου και θα την προσπαθήσω.
Το τι απήχηση / αποδοχή θα τύχει εκ μέρους του Δήμου δεν μπορώ βέβαια να
ξέρω,
αλλά σαν ιδέα μου ακούγεται εξαιρετική. Το αν θα είν αι 1/εβδομάδα ή
1/ανά 2 εβδομάδες ή έστω και 1/ανά μήνα είναι, νομίζω, δευτερεύον.
Το δύσκολο (ως συνήθως) είναι το εντελώς πρακτικό:
πως θα βρούμε ένα άτομο διαθέσιμο που να μπορεί, σε τακτά διαστήματα, να
έρχεται και να ανοίγει την αίθουσα το πρωί.
Φαντάζομαι σε αυτό πρέπει να μπορεί να μας δώσει λύση ο ίδιος ο Δήμος  :-)
Κωστής