[Greeklug] Παλιό Hardware

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Δευ 29 Απρ 2013 20:31:32 EEST

Δηλ. αν κατάλαβα καλά θέλεις να φέρεις το γκαραζ σου στον σύλλογο για να
ελευθερώσεις χώρο. Ωραίος μεγάλε.

Γράψε ενα τηλ. 2310924046 έρχεται και τα πέρνει από το σπίτι σου. Επίσης
Πίσω από την Εκκλησία του Αγ. Χριστόφορου στην οδό Αλλατίνη σε πληρώνουν
κιόλας με το βάρος.

Στις 29 Απριλίου 2013 - 8:13 μ.μ., ο χρήστης Konstantinos Boukouvalas <
boukouvalas στο gnugr.org> έγραψε:

--
*
*