[Greeklug] [open-source] ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ

Nikos Zaharioudakis nzahar στο gmail.com
Πεμ 25 Απρ 2013 13:01:13 EEST

Καλημέρα,

Για αυτόν τον λόγο θα ήθελα να του δώσω μερικά cents / παραστατικό για να
μου τα κάνει process και με την υποχρέωση ότι θα τα κρατήσει για όσα χρόνια
θέλει ο νόμος του κράτους.
Και να με αφήσουν ήσυχο να ασχοληθώ με την επιχείρησή μου και να δουλέψω
μπας και τους βγάλω κάνα μερτικό καλό στην φορολογία των κερδών μου και του
ΦΠΑ που παράγω.
Διαφορετιά θα πάρω αναγκαστικά το "κομμωτήριο" και θα το στείσω σε άλλη
παραλία
Το ερώτημα είναι, υπάρχει άραγε πρόβλεψη στον νόμο για μια τέτια
κεντρικοποιημένη υπηρεσία. Δηλαδή υπάρχει άραγε η δυνατότητα να ανοίξω μια
εταιρία αύριο και να το κάνει αυτή η εταιρία για όλους τους ενδιαφερόμενους
πελάτες της ?
Ή ο νομοθετης μεγαλουργησε για να υποχρεώσει / προωθήσει τις πωλήσεις αυτών
των συστευών ανά επιχείρηση?

Φιλικά,

Νίκος

Zaharioudakis Nikos, RHC{E, VA, X, I}, VCP(4,5},VCI, Mentor VCI, Zimbra
Instructor
https://www.redhat.com/wapps/training/certification/verify.html?certNumber=100-001-262
+30 694 720 40 63
http://zimbra.wikidot.com/zimbra-installations-in-greece

Στις 25 Απριλίου 2013 - 8:23 π.μ., ο χρήστης John Proios <john στο snigel.gr>έγραψε: