[Greeklug] [open-source] ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ

John Proios john στο snigel.gr
Τετ 24 Απρ 2013 20:47:01 EEST

Παναγιώτη εσύ το πάς ακόμη μακρίτερα αλλά εδώ δεν μπορούμε να
λύσουμε(..νε) τα αυτονόητα` θα κάνουν αυτό ?

Απλά θα έπρεπε να δώσουν "χώρο" στον ανοιχτό κώδικα για την υλοποίηση
τουλάχιστον από την πλευρά του κοσμάκη και όσο για τον φορολογικό
μηχανισμό ας το δούμε σε δεύτερο χρόνο.

Δεν έχουμε κάποιον "πόλεμο" (νομίζω) για το ποιος θα υπερισχύσει, και
σίγουρα δεν πρέπει να το οδηγήσουμε σε flame.

Στις 24/04/2013 04:48 μμ, ο/η Panagiotis Kranidiotis έγραψε: