[Greeklug] ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ

Stefanos Kouzof kouzof στο gmail.com
Τρί 23 Απρ 2013 15:32:55 EEST

Οπωσδήποτε υπάρχει τρόπος να γίνει με ανοικτό λογισμικό και να είναι
ασφαλές.

Το πρόβλημα είναι αλλού:
1. Η Δημόσια Διοίκηση δεν ενδιαφέρεται για ανοικτό λογισμικό, καθώς
κοστίζει ελάχιστα (σε μεγάλους προϋπολογισμούς χωράνε πολλά..)
2. Η Δημόσια Διοίκηση λειτουργεί με αδράνεια, κάνοντας ότι έκανε και
παλαιότερα, όπως το έκανε και παλαιότερα. (Σε αυτό αναφέρονται όταν μιλάνε
για το ..τέρας της γραφειοκρατίας)

Φυσικά, για να αλλάξει χρειάζεται δουλειά:
http://en.wikipedia.org/wiki/Change_management
Όσο είδατε κάτι τέτοιο εσείς, άλλο τόσο έχω δει κι εγώ.

Άρα, λύση υπάρχει και το Δημόσιο απλά δεν θέλει να την υιοθετήσει.