[Greeklug] MATE στο debian

Klearchos-Angelos Gkountras kleagkou στο gmail.com
Κυρ 21 Απρ 2013 17:37:48 EEST

δοκιμμασε να μπεις στον irc στον server FreeNode και ρωτα την ερωτηση
σου στο #debian-mate .
Είναι και ο packager του mate εκει , και λογικα θα σε βοηθησει.
ή ρωτα στο http://forums.mate-desktop.org

προϋποθεση να ξερεις αγγλικα