[Greeklug] Linux Mint Debian ... απλά υπέροχο!

Ponos K. Pavlos ponospaulos στο gmail.com
Παρ 19 Απρ 2013 23:56:23 EEST

Καλησπέρα!

Συμφωνώ ότι το LMDE είναι πολύ καλή επιλογή αλλά θα σου πρότεινα να
δοκιμάσεις Debian Wheezy+mate.

Κάνε εγκατάσταση χωρίς DE και στην πρώτη εκκίνηση απλά βάλε το mate και
το lightdm για να μπορείς να κάνεις log-in.
Η αλήθεια είναι ότι χρειάζεται λίγα παραπάνω κλικ για να μπουν όλα όσα
χρειάζεσαι (σε σχέση με το mint) αλλά νομίζω ότι αξίζει τον κόπο γιατί
πολύ απλά ξέρεις τι πακέτα βάζεις στον υπολογιστή σου και όχι ότι
κατεβάζει/εγκαθιστά το mint.

Το mint μπορεί να έχει τα οφέλη του debian αλλά επειδή βασίζεται στην
testing έχει το καλό ότι έχει καινούργιο software αλλά έχει το κακό ότι
δεν είναι stable συν το γεγονός ότι κατεβάζει πολλά κλειστά πράγματα που
εμένα δεν μ' αρέσουν.
Προτιμώ να έχω τον έλεγχο του τι τρέχει το σύστημα μου, τι πακέτα
μπαίνουν και για πιο λόγο. Έστω και αν αυτό μου πήρε 1 μέρα για να το
στήσω όπως θέλω με ότι προγράμματα θέλω (και κυρίως μακριά από gnome
3+gtk3).

Όπως και να έχει στην ίδια "στέγη" είμαστε, άλλος σε πιο "δύσκολο" δρόμο
και άλλος σε πιο "εύκολο". ;-)

---
Ponos K. Pavlos
Send from Icedove