[Greeklug] Linux Mint Debian ... απλά υπέροχο!

Jiannis Toulis jtoulis στο gmail.com
Παρ 19 Απρ 2013 21:15:04 EEST

Αγαπητοί φίλοι,

θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τον ενθουσιασμό μου σχετικά με την Debian
έκδοση του Mint!

Εγκατέστησα στο γραφείο μου την Mate έκδοση εδώ και λίγες ημέρες. Εάν
εξαιρέσει κανείς κάποια πράγματα που πρέπει να προσέξει σχετικά με την
ελληνική γλώσσα κατά την εγκατάσταση, η διανομή θεωρώ ότι φυσάει!

Όλα δουλεύουν άψογα, το γραφικό περιβάλλον είναι πάρα πολύ προσεγμένο,
τα πακέτα λόγο του Debian testing φρεσκότατα...

Αποτελεί κατά τη γνώμη μου ένα αριστοτεχνικό "πάντρεμα" των αρετών του
debian και του "παραδοσιακού" Linux Mint - Ubuntu.

Την συστήνω ανεπιφύλακτα!