[Greeklug] Παρουσίαση της Διανομής Ubuntu 13.04 21/04/2013

Simos Xenitellis simos.lists στο googlemail.com
Πεμ 18 Απρ 2013 22:27:31 EEST

2013/4/18 Klearchos-Angelos Gkountras <kleagkou στο gmail.com>

> φυσικα και αστειευομαι xD

Η βασική ιδέα είναι ότι τέτοια αστεία τα αποφεύγουμε στις λίστες διότι
αποσυντονίζουν.

Το Ubuntu 13.04 έχει αρκετές αλλαγές, μεταξύ των οποίων και το Unity 7.
Υπήρξε η προσπάθεια να μπει το Unity 7 και στο Ubuntu 12.04.2, ωστόσο για
τεχνικούς λόγους δεν είναι εφικτό να γίνει (επίσημα). Οπότε, για να
δοκιμάσουμε το Unity 7, για τώρα πάμε στο Ubuntu 13.04.
Για χρήστες που έχουν 12.04, και επιθυμούν περιβάλλον δίχως
αλλαγές/διαφοροποιήσεις, μπορούν να παραμείνουν στην έκδοση LTS.

Σίμος