[Greeklug] Παρουσίαση της Διανομής Ubuntu 13.04 21/04/2013

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Πεμ 18 Απρ 2013 12:56:03 EEST

Γιατί θα σε ρωτήσουμε πότε θα γίνει κάποια παρουσίαση??? Δηλ. επειδή είναι
τα γενέθλιά σου θα έπρεπε να κάνουμε παρουσίαση DEBIAN???
Δηλ. στα δικά μου γενέθλια πρέπει να κάνουν παρουσίαση του ZORIN?????

Στις 18 Απριλίου 2013 - 11:20 π.μ., ο χρήστης Klearchos-Angelos Gkountras <
kleagkou στο gmail.com> έγραψε:

*
*
*P Think before you print.*