[Greeklug] [open-source] Περί «Μονάδων αριστείας ΕΛΛΑΚ»

Pantelis Koukousoulas pktoss στο gmail.com
Δευ 15 Απρ 2013 11:46:14 EEST

2013/4/15 Theodoros G. Karounos <karounos στο eellak.gr>:
> Το πλεονέκτημα όλων των ομάδων των
> εθελοντών είναι ότι αυτοδιαχειρίζονται τους πόρους που διαθέτουν χωρίς
> περιττές γραφειοκρατικές διαδικασίες, η πρόκληση είναι το πως παράλληλα
> αξιοποιούνται οι δημόσιοι πόροι που διαθέτουν ορισμένοι δημόσιοι ή/και
> ιδιωτικοί φορείς.

Το καλό με το ΕΛ/ΛΑΚ είναι ότι όλοι κερδίζουμε ανεξάρτητα από το
ποιος πληρώνεται για ποια δουλειά, αρκεί αφενός να γίνεται όντως
χρήσιμο έργο και αφετέρου να διατίθεται αυτό το έργο ως ΕΛ/ΛΑΚ.

Η πρόκληση είναι ακριβώς αυτή, ουσιαστικά το θέμα θα μπορούσε
να διατυπωθεί ως εξής:

Ήδη κερδίζουμε από το ΕΛ/ΛΑΚ αλλά παράλληλα υπάρχουν και
προβλήματα που χρονίζουν άλυτα. Πώς μπορούμε να πάμε
μπροστά ως προς την επίλυση των προβλημάτων "ρίχνοντας
πόρους στο σύστημα" είτε αυτοί οι πόροι είναι χρήματα είτε
υπολογιστικοί, είτε προώθηση είτε management είτε οτιδήποτε.

Αυτό που βλέπω εγώ τα τελευταία χρόνια είναι μια ατελείωτη
παρεξήγηση μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων και ίσως το
γεγονός ότι οι περισσότερες συζητήσεις είναι online να
συμβάλλει σε αυτό.

Ίσως θα βοηθούσε να συζητούσαμε όλοι μαζί το θέμα στη
FOSSCOMM ώστε να έχουμε όλοι καλύτερη ενημέρωση για
το ποιες ανάγκες, δυνατότητες και περιορισμοί υπάρχουν
ώστε να συνεργαζόμαστε πιο αποδοτικά από εδώ κι εμπρός.

Χαιρετισμούς,
Παντελής