[Greeklug] σχετικα με τα windows 8

Klearchos-Angelos Gkountras kleagkou στο gmail.com
Τρί 2 Απρ 2013 11:44:28 EEST

για αυτο πηρα εναν ssd δισκο και θα βαλω ενα debian ... (ή θα ερθω
συλλογο και θα το κανω μονος μου)  . μπορει η MS να εχει κανει καποιες
βελτιωσεις αλλα θα επειδη ειμαι αλλεργικος στην eula ( την διαβασα )
λεω ας δουμε τα λειτουργικα ως ανταγωνιστικα ... δεν σημαινει οτι
επειδη το εκανα testing για 2 μερες αλλαζω την ιδεολογια