[Greeklug] SFD 2012 / Παρουσιάσεις

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Δευ 10 Σεπ 2012 02:38:53 EEST

Καλημέρα,
Ρίξε μία ματιά εδώ
http://www.greeklug.gr/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=35&Itemid=84&lang=el&limitstart=5
Υπάρχουν κάποιες εδώ , κατέβασε τις και νομίζω ότι θα πρέπει να κάνουν.
Εκτός εάν χρειάζεται κάτι άλλο, απλά ενημέρωσε μας.

Ευχαριστώ.

Στις 10/09/2012 01:43 πμ, ο/η Christos G. Kotzabasis έγραψε:
> Καλησπέρα. Την Παρασκευή (είτε το πρωί είτε το απόγευμα,δεν είναι
> ακόμη σίγουρο) θα κάνουμε ένα μικρό event  στο γυμναστήριο του
> σχολείου. Αυτό που θα ήθελα από εσάς είναι να μου πείτε εαν υπάρχουν
> σχετικές παρουσιάσεις για να προβάλουμε ή αν θα χρειαστεί να φτιάξουμε
> κάποιες μόνοι μας. :)
>
> (πολύ πιθανόν να τις χρησιμοποιήσουμε και το Σάββατο σε περίπτωση που
> γίνει το event σε τοπική καφετέρια με προβολέα)
>
> Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
>
> Φιλικά,
> Χρήστος

Don't send me documents in .doc , .docx, .xls, .ppt . , .pptx
Send it with ODF format : .odt , .odp , .ods or .pdf .
Try to use Open Document Format : http://el.libreoffice.org/
Save you money   &  use GNU/Linux Distro http://distrowatch.com/
First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win!!!