[Greeklug] [Archlinuxgr] Σχετικά με IMAP και το Gmail

Klearchos-Angelos Gkountras kleagkou στο gmail.com
Τετ 14 Νοε 2012 14:51:57 EET

το θεμα ειναι το εξης... επειδη μαλλον εχω πολλα mail ...
και δεν διαγραφω σχεδον ποτε τα mail μου και εχουν φτασει στα 10.000

Γνωριζω πολυ καλα οτι δεν εχω καλη συνταξη και στην εκθεση με το ζορι
να εβγαζα 10.

--
Klearchos-Angelos Gkountras
http://jemaduxblog.blogspot.com