[Greeklug] Kernel Development

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Τρί 31 Ιουλ 2012 00:58:41 EEST

Καλησπέρα,

Στις 30/07/2012 11:09 μμ, ο/η Panos Georgiadis έγραψε:
> Καλησπέρα παιδιά,
>
> Θέλω να αρχίσω με το kernel development και θα ήθελα να μου πείτε πώς
> να αρχίσω. Πιθανώς κάποιο βιβλίο να ήταν καλή αρχή, αλλά υπάρχουν
> τόσα; πολλά... έχω δει κάποια βιντεάκια του Greg-KH στο youtube αλλά
> πάλι δεν έβγαλα άκρη με το τι πρέπει να κάνω για να μάθω τον kernel.
Δες εδώ
http://www.linuxquestions.org/questions/linux-kernel-70/list-of-linux-kernel-development-tutorials-books-873556/
στο πρώτο post έχει αρκετά καλά.
Επίσης και αυτό