[Greeklug] Δημόσια έκκληση για υιοθέτηση ΕΛ/ΛΑΚ

Jiannis Toulis jtoulis στο gmail.com
Κυρ 22 Ιουλ 2012 13:11:49 EEST

Καλημέρα,

Εξαιρετική πρωτοβουλία!
Πρέπει να κάνουμε το παν να ακουστούμε!
Μπορείτε σας παρακαλώ να μου στείλετε το κείμενο σε odt για να το βάλλω
πιο εύκολα στο blog μου;

Γιάννης

Στις 21/07/2012 07:03 μμ, ο/η mixasgr έγραψε:

> greeklug t
>
> **
>
> **
>
> **
>
> **
>
> **
>
> **
>
> *21 Ιουλίου 2012 - Θεσσαλονίκη
>
> *Προς:
>
>  *
>
>     Γραφείο Πρωθυπουργού
>
>  *
>
>     Υπουργό Οικονομικών
>
>  *
>
>     Υπουργούς & Μέλη της Ελληνικής Κυβερνήσεως

> [...]

Τουλής Ιωάννης
Επ. καθηγητής
Τμήματος Μουσικών Σπουδών
Ιονίου Πανεπιστημίου