[Greeklug] σχετικα με ενα mail στην λιστα

Klearchos-Angelos Gkountras jemadux στο archlinux.gr
Κυρ 29 Ιαν 2012 13:17:01 EET

ότι τα mail του Χρήστου Ρικούδη και του Χρήστου Μπαχαράκη δεν τα έλαβα
καν ... το έχω σε pop3 ..
γενικά δεν είχα καν πρόβλημα ... ούτε και στο web mail τα mail δεν είναι
διαθέσιμα έχω βάλει και οfline φίλτρα έψαξα και στις άλλες mailing list
που στάλθηκε το ίδιο μήνυμα αλλά δεν το βρήκα καν ..

Στις 29-01-2012, ημέρα Κυρ, και ώρα 01:22 +0200, ο/η Sergey Tsabolov
( aka linuxman ) έγραψε:

--
Klearchos-Angelos Gkountras

 mail     : jemadux στο archlinux.gr
 web      : http://blog.jemadux.com
 linkedin : http://gr.linkedin.com/in/jemadux

   Linux is not user-friendly . It _is_ user-friendly .
   It is not ignorant-friendly and idiot-friendly .