[Greeklug] Μint Debian Edition

Παύλος Πόνος ponospaulos στο gmail.com
Τετ 26 Δεκ 2012 20:33:37 EET

Καλησπέρα σε όλους και Χρόνια Πολλά σε όλους με υγεία!!!

Για τον υπολογιστή που σας έλεγα επανέρχομαι!!!

Χθες το πρωί ενώ πήγα ανοίξω τον υπολογιστή του φίλου μου, ενώ μου εμφάνισε
το grub κανονικά μετά κόλλησε κάπου εκεί το όλο πράγμα. Μαύρη οθόνη και
τίποτα δεν σάλευε!! Όσες επανεκκινήσεις και αν έκανα τίποτα δεν άλλαζε.

Αποφάσισα να περάσω το mint debian edition μήπως και είναι πιο καλά τα
πράγματα.. Δύο μέρες έχει που το πέρασα και όσο κι αν το δούλεψα έμεινα
ικανοποιήμενος από την ταχύτητα του και την σταθερότητα του.. Μου θυμίζει
στο boot με τα γράμματα που βγάζει το debian, θα μου πείτε debian edition
είναι!! Με το mate σαν γραφικό περιβάλλον είναι πολύ όμορφο και πάνω από
όλα ελαφρύ και λειτουργικό για μηχάνημα 7ετίας.....

Έχω μία απορία που θέλω να σας ρωτήσω και όποιος ξέρει από mint ή έχει
διαβάσει κάτι παραπάνω από μένα ας βοηθήσει:

Στις πηγές λογισμικού μου έχει 6 επιλογές για να επιλέξω:

   - main
   - upstream
   - import
   - backport
   - romeo
   - source

Από αυτά έχω επιλέγμενα τα 3 πρώτα, βασικά αυτά είχε επιλεγμένα εξ αρχής
και δεν τα πείραξα.. Επειδή είμαι της άποψης ότι τα πολλά updates δεν
κάνουν καλό και μπορεί να σκάσει τίποτα, ποια προτείνετε να έχω επιλεγμένα
ώστε να είναι πιο μικρή η πιθανότητα να γίνει κάτι τέτοιο..
Τα backport αφορούν testing πακέτα ενώ τα romeo unstable πακέτα;;; Τα
import με τα upstream τι διαφορά έχουν;;

Το γεγονός ότι η wheezy είναι σε frozen κατάσταση και θα βγει release κοντά
στον Μάρτιο, σημαίνει ότι θα σταματήσουν και τα όποια updates μπορούν να
υπάρξουν; Το λέω αυτό γιατί σε stable διανομές δεν υπάρχουν ενημέρωσεις
παρά μόνο κάποιες ενημερώσεις ασφαλείας.. Τι γίνεται σ' αυτήν την
περίπτωση;; Θα πρέπει να γυρίσω τις πηγές λογισμικού στα αποθετηρία της
νέας testing;;

Ευχαριστώ!!