[Greeklug] Εμπειρίες από Debian 7

Παύλος Πόνος ponospaulos στο gmail.com
Τρί 25 Δεκ 2012 10:05:20 EET

Καλημέρα σε όλους και Χρόνια Πολλά!

Να σας ευχαριστήσω για τις απαντήσεις σας όλους!

Τελικά πέρασα το mate σαν γραφικό περιβάλλον και ησύχασα.. Παλιό καλό gnome
2, βράχος!!

Ένα πράγμα όμως έχω απορία: μου εμφανίζει στην επιφάνεια εργασίας εικονίδια
όπως το Trash, My computer κτλ.. Αυτά δεν θέλω να φαίνονται.. Με το
gnome-tweek-tool δεν αλλάζει τίποτα, όσο και αν παίξω με τις επιλογές δεν
μπορώ να κάνω κάτι. Δοκίμασα και το gconf-editor αλλά δεν αλλάζει τίποτα,
όσα και αν δοκίμασα.. Καμία ιδέα;;;;

Επίσης, είδα ότι πολλά απ' τα εικονίδια που έχει στα μενού τα εμφανίζει 2
φορές.. Παραδείγματα;; "Αριθμομηχανή", "Εφαρμογή Προβολής Εικόνων",
"Λεξικό" κτλ κτλ...

Πως μπορώ να τα σβήσω; Να κάτσω και να τα σβήσω ένα ένα με το χέρι;

Στις 24 Δεκεμβρίου 2012 11:45 μ.μ., ο χρήστης Klearchos-Angelos Gkountras <
kleagkou στο gmail.com> έγραψε: