[Greeklug] Εμπειρίες από Debian 7

Παύλος Πόνος ponospaulos στο gmail.com
Δευ 24 Δεκ 2012 23:06:20 EET

Και για να το κάνω πιο ξεκάθαρο..

Και στο ubuntu έχω χρησιμοποιήσει το fallback/gnome-panel σε πυρήνα 3+ και
δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Ούτε με φακέλους, ούτε με δεξί-κλικ, ούτε με το
αν εμφανίζεται κάτω αριστερά το εικονίδιο της επιφάνειας εργασίας..

Ξέρει κανείς πως μπορώ να τα λύσω γιατί θα με "φάει" ο φίλος μου..

Στις 24 Δεκεμβρίου 2012 10:49 μ.μ., ο χρήστης Παύλος Πόνος <
ponospaulos στο gmail.com> έγραψε: