[Greeklug] Εμπειρίες από Debian 7

Παύλος Πόνος ponospaulos στο gmail.com
Δευ 24 Δεκ 2012 22:28:57 EET

Φάκελος ~/.gnome δεν υπήρχε αλλά ~/.gnome2. Τον διέγραψα μαζί με τον άλλον
που λες.

Δεν άλλαξε και τίποτα στο gnome-panel

Για το ποια αρχεία κατέβασα(μέσω synaptic πάντα) έκανα αναζήτηση για
gnome-panel και πέρασα από εκεί.. Αν αυτό εννοείς.

Στις 24 Δεκεμβρίου 2012 10:09 μ.μ., ο χρήστης Klearchos-Angelos Gkountras <
kleagkou στο gmail.com> έγραψε: