[Greeklug] Πέρασμα από Squeeze σε Wheezy

Klearchos-Angelos Gkountras kleagkou στο gmail.com
Παρ 7 Δεκ 2012 21:14:36 EET

On 12/07/2012 08:52 PM, Παύλος Πόνος wrote:
> Καλησπέρα σε όλους!
καλησπέρα

> Επειδή έπεσε το μάτι σε αυτό το πολύ ενδιαφέρον άρθρο (
> http://blogs.dailynews.com/click/2012/11/30/steady-improvements-debian-wheezy-smooth-transition-squeeze/
> ).
>
> Εδώ και 1 χρόνο και κάτι έχω το Debian Squeeze στον υπολογιστή και θέλω να
> κάνω το πέρασμα στην Wheezy.. Ψάχνω παντού να βρω πότε θα γίνει από frozen
> stable για να κάνω την αναβάθμιση αλλά δεν μπορώ..
ανοίγεις το /etc/apt/sources.list και αλλάζεις τα πάντα από squeeze σε
wheezy και τρέχεις σαν root
apt-get update && apt-get dist-upgrade,

> Θα μου πει κανείς ότι και η frozen είναι "σχεδόν" stable.. Δίκιο θα έχει
> αλλά δεν θέλω να κάνω καμία αλλαγή αν δεν βγει οριστικά!!
βασικά καλύτερα περίμενε να βγει το release και μετά κάνε τον παραπάνω
τρόπο, αν και τρέχω στο μηχάνημα μου

> Καμία παραπάνω πληροφορία;

για καλό και για κακό μπες στο irc.oftc.net στο κανάλι #debian-gr και
ρώτα εκεί .