[Greeklug] Πρόβλημα με αναγνώριση συσκευής USB

mixasgr mixas.gre στο gmail.com
Σαβ 4 Αυγ 2012 13:28:05 EEST

Στις 04/08/2012 12:09 μμ, ο/η Vangelis Skarmoutsos έγραψε:

> Κάθε φορά που ξεκινάει ο υπολογιστής και μπαίνω στο Kaffeine,
> εμφανίζει μήνυμα ότι δεν βρήκε την συσκευή (έχω USB stick TV tuner).
> Αν αποσυνδέσω και αμέσως ξανασυνδέσω την συσκευή, τότε όλα λειτουργούν
> κανονικά.
>
> Έψαξα αρκετά στο Internet αλλά δεν κατάφερα να βρω κάτι σχετικό.
>
> Έχετε κάποια πρόταση;

Καλησπέρα,

αν και ακούγετε ως πρόβλημα του kaffeine, δοκίμασε για αρχή την εντολή
"lsusb" στο τερματικό κατά την εκκίνηση/1η σύνδεση, ώστε να δεις αν
βλέπει την συσκευή από την αρχή.

Μετά αποσύνδεσε/επανασύνδεσε την συσκευή και δες αν βγάζει το ίδιο μήνυμα.

Τουλάχιστον για να υπάρχει μια ένδειξη προς τα που είναι το πρόβλημα.