[Greeklug] Kernel Development

Simos Xenitellis simos.lists στο googlemail.com
Παρ 3 Αυγ 2012 15:10:57 EEST

2012/7/31 Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) <sergios στο greeklug.gr>:
> Καλησπέρα,
>
> Στις 30/07/2012 11:09 μμ, ο/η Panos Georgiadis έγραψε:
>
> Καλησπέρα παιδιά,
>
> Θέλω να αρχίσω με το kernel development και θα ήθελα να μου πείτε πώς να
> αρχίσω. Πιθανώς κάποιο βιβλίο να ήταν καλή αρχή, αλλά υπάρχουν τόσα;
> πολλά... έχω δει κάποια βιντεάκια του Greg-KH στο youtube αλλά πάλι δεν
> έβγαλα άκρη με το τι πρέπει να κάνω για να μάθω τον kernel.
>
> Δες εδώ
> http://www.linuxquestions.org/questions/linux-kernel-70/list-of-linux-kernel-development-tutorials-books-873556/
> [...]

Είναι καλό να ξεκινήσεις με την ανάπτυξη αρθρωμάτων πυρήνα (kernel modules).
Για τη μεταγλώττιση ενός αρθρώματος παίρνει κάτω από ένα δευτερόλεπτο,
και το δοκιμάζεις με
sudo insmod mymodule.ko
και βοηθάει πολύ για να καταφέρεις κάτι γρήγορα.
Αφαιρείς με
sudo rmmod mymodule
Αυτά μπορούν να αυτοματοποιηθούν ώστε να δοκιμάζεις πράγματα αρκετά γρήγορα.

Υπάρχουν οδηγοί ειδικά για αρθρώματα στους συνδέσμους που δίνει ο Sergey.
Το επόμενο βήμα θα ήταν να δεις το άρθρωμα μιας συσκευής, κτλ.

Σίμος