[Greeklug] προγραμμα ηλεκτρονικής μουσικής

korgman korgie στο gmail.com
Κυρ 30 Οκτ 2011 18:17:09 EET

On 30/10/2011 12:00 πμ, Kostas Mousafiris wrote:
> ξέρει κανένας να μου πει κάποιο πρόγραμμα  όπου να παίρνεις μια συμφωνική ορχήστρα να βάζεις νότες και να δημιουργείς κομμάτια μουσικής?
> Υπάρχουν αντίστοιχα για παράθυρα αλλά για linux δεν ξέρω...

Γειά σου, το μόνο (και... μοναδικό) αξιόλογο πρόγραμμα που γνωρίζω (ανεξάρτητα OS) για συμφωνική ορχήστρα είναι το synful orchestra
http://www.synful.com/

Δυστυχώς δεν λειτουργεί σε Linux, ενημέρωσα τον δημιουργό τον Απρίλιο του 2011 και μου απάντησε τα εξής:

Hi Michales,

We are currently working on a Synful version that should be compatible
with Linux. We'll let you know when that is available.

Thanks,

Eric Lindemann
Synful

Δυστυχώς δεν υπάρχει κάποια εξέλιξη από τότε.
http://www.synful.com/News.htm

Αν έχεις σοβαρό ενδιαφέρον να ενημέρωσω για να δουν πως υπάρχει ενδιαφέρον.

Απ' όσο κατάλαβα ενδιαφέρεσαι για κάτι ερασιτεχνικό. Σε ποιό πρόγραμμα αναφέρεσαι σε windows; Ίσως ξέρω κάποιο ανάλογο σε Linux. Προφανώς αναφέρεσαι σε συνδασμό Sequenser (προτείνω qtractor / rosegarden) και μία μηχανή παραγωγής ήχου (synthesizer / sampler). Για sampler υπάρχει το LinuxSampler (που διαβάζει δημοφιλή αρχεία gigasampler). Δεν το έχω δουλέψει επειδή δεν μου αρέζουν τα samples (γενικώς) προτιμώ real-time synthesis όπως του synful.

Βλέπω πως έχουν κάποια free as in beer samples (δεν τα δοκίμασα, αλλά φαντάζομαι θα είναι καλά, [όσο καλά μπορούν να είναι τα samples, τα piano samples ήταν υπεραρκετά για pop / ερασιτεχνική χρήση])
http://www.linuxsampler.org/instruments.html

Κάτι απλούστερο του LinuxSampler είναι το qsynth το οποίο ίσως σου αρέσει. Πρέπει πάλι να το φορτώσεις με samples («ήχους»). Αν θυμάμαι σωστά διαβάζει τα δημοφιλή sf2 files. Σίγουρα θα βρεις ήχους και γι' αυτό.

Για απλούστερη λύση όσον αφορά τον Sequencer (αν σου φανούν δύσκολα τα qtractor / rosegarden) ίσως σου αρέσει το lmms.
--
http://clavisound.dyndns-server.com
Michales Michaloudes