[Greeklug] μεταχειρισμένα pc με ανοιχτό λογισμικο!!!

Nikolaos Papazoglou npapazoglou στο gmail.com
Δευ 30 Μάϊος 2011 20:19:15 EEST

Η ουσία είναι μια.
Αυτά που γράφεις είναι προτερήματα του ανοιχτού λογισμικού. Δεν έχει σημασία
η αιτία σε αυτή την περίπτωση, αλλά το αποτέλεσμα.

Nicholas Papazoglou
ZiZ | Internet Services
30' Karaiskaki' 54641 Thessaloniki' Greece
Tel/fax: +30.2314015971
Mobile: +30.6947106007

On May 30, 2011 7:58 p.m., "Κωνσταντίνος Σταμπουλής" <geraki στο geraki.gr>