[Greeklug] μεταχειρισμένα pc με ανοιχτό λογισμικο!!!

Kostas Mousafiris kvisitor στο gnugr.org
Σαβ 28 Μάϊος 2011 18:36:39 EEST

Στις 28/05/2011 04:54 μμ, ο/η Nikolaos Papazoglou έγραψε:
> Αυτοί πουλάνε μεταχειρισμένα και προτείνουν ανοιχτό λογισμικό
> δείτε εδώ
> http://laptops.gr/default/software/open-source-free-software.html

Είναι μία περίπτωση εταιρείας που τουλάχιστον εγώ προσωπικά δεν γνώριζα.
με χαρά βλέπω ότι πρόκειται για Θεσσαλονικιώτικη εταιρεία και με ακόμη
μεγαλύτερη ικανοποίηση βλέπω ότι -έστω κι αν  πρόκειται για
μεταχειρισμένα PC's- προεγκαθιστούν ΕΛΛΑΚ (λειτουργικό και εφαρμογές).
Είμαι της γνώμης ότι θα πρέπει να τους έχουμε υπ' όψη και να τους
βοηθήσουμε, συστήνοντάς τους σε ό,ποια μέλη μας προτίθενται να αγοράσουν
μεταχειρισμένο μηχάνημα.