[Greeklug] Joomladay Greece 2011

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Τρί 24 Μάϊος 2011 18:16:53 EEST

Είδατε ποιος είναι χρυσός οδηγός???
Και μην μου πείτε οτι είναι πλάκα επειδή έχει link που πηγαίνει σε site της
MS.
Αν και είμαι λάτρης του joomla ΛΥΠΑΜΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ.

Στις 24 Μαΐου 2011 11:42 π.μ., ο χρήστης Alex Asimakopoulos <
asimak2 στο gmail.com> έγραψε: