[Greeklug] Ιστορία τεχνοφοβίας, ιδιοτέλειας, τυφλού-οπαδισμού, άγνοιας ή και βλακείας

tuxar στο webomsoft.net tuxar στο webomsoft.net
Δευ 23 Μάϊος 2011 12:36:57 EEST

Καλή εξέλιξη από τις προτεινόμενες ενέργειες θα ήταν να κερδίσουμε την
εταιρεία για συνεργάτη, παρέχοντας  τεχνογνωσία και εκεί που μπορούμε
παρουσία, αρκεί η  εταιρεία να δέχεται τη συνεργασία.  Αντιλαμβάνομαι,
ότι το παραπάνω είναι αρκετά “ροζ” σενάριο, αλλά επειδή δε γνωρίζουμε
τα κίνητρα της εταιρείας (εγώ επίσης πιστεύω, ότι αυτή είναι υπεύθυνη
και όχι ο τεχνικός ), μπορεί να βγει κάτι καλό.