[Greeklug] Ιστορία τεχνοφοβίας, ιδιοτέλειας, τυφλού-οπαδισμού, άγνοιας ή και βλακείας

Panos Georgiadis drpaneas στο gmail.com
Δευ 23 Μάϊος 2011 02:38:06 EEST

Κ εγω συμφωνω να μαθουμε το όνομα της εταιρίας και να εκφράσουμε ευγενικά
και εμπεριστατωμένα την διαμαρτυρία μας. Είναι καθήκον μας πιστεύω καθως οι
σκέψεις του Κωστα με βρίσκουν απολυτα σύμφωνω.