[Greeklug] Ιστορία τεχνοφοβίας, ιδιοτέλειας, τυφλού-οπαδισμού, άγνοιας ή και βλακείας

John Proios john στο snigel.gr
Κυρ 22 Μάϊος 2011 23:17:33 EEST

στις 22/05/2011 10:59 μμ, O/H Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) έγραψε:
> Καλησπέρα σε όλους,
>
> Θα ήθελα να σχολιάσετε αυτό μικρό  κείμενο και να πείτε την γνώμη  σας
> αξίζει  αυτή εταιρία το "κράξιμο" δημόσια η όχι.
Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να "κράζουμε" κανέναν, εξ αρχής δεν πάμε
κόντρα σε κανένα' αλλά αντίθετα άλλοι μας πάνε.
Αργά ή γρήγορα όσο και να υπάρχει πλύση εγκεφάλου το "ανοιχτό" και το
ελεύθερο θα επικρατήσει. Όσο βέβαια για αυτούς που δεν καταλαβαίνουν την
διαφορά ή δεν θέλουν να καταλάβουν κακό του κεφαλιού τους.
Πάντος σίγουρα καλά θα ήταν να αναφέρωνται επώνυμα τέτοια θέματα και
όποιου δεν του αρέσει' ξύδι. ;)