[Greeklug] Απ: Η Microsoft αγοράζει το Skype

Ρωμανός romanos.dodo στο gmail.com
Τρί 10 Μάϊος 2011 15:55:03 EEST

Εδώ και μερικές μέρες το σκεφτόμουν. Έχω πείσει σύνολο 10 άτομα να
φτιάξουν skype, άσχετα με το πόσο το χρησιμοποιούν.
Μια φορά είπα να δοκιμάσω το Ekiga. Στο ubuntu που είχα δεν συνδεόταν,
δεν μπορούσα να καταλάβω έλεγε cound not register sip:...
Τώρα σκέφτηκα να το δοκιμάσω στο debian. Κάνω κλήση και η CPU δουλεύει
99%.. μετά από ούτε ένα λεπτό κολλάει και το ekiga. Δυστυχώς δεν είναι
αρκετά καλό ώστε να μπορέσει να πρωταγωνιστήσει στα προγράμματα
τηλεδιάσκεψης.
Και το κακό είναι ότι όταν μπορέσω και το δουλέψω οι φίλοι μου θα έχουν
ήδη βολευτεί στο skype και όταν θα πω σε κάποιον μπες ekiga να μιλάμε θα
μου πεί "ε άσε μας ρε έχω όλους μου τους φίλους στο skype σιγά μην
μπαίνω και σε άλλο".

Στις 05/10/2011 02:34 PM, ο/η Sergey Tsabolov (aka linuxman) έγραψε: