[Greeklug] DraftSight for Linux is now in beta!

vangelis vangelis στο gnugr.org
Κυρ 13 Μαρ 2011 16:13:57 EET

στις 13/03/2011 01:54 μμ, O/H Sergey Tsabolov (aka linuxman) έγραψε:
> Καλησπέρα σε όλους .
> Δεν ξέρω αν το είδατε άλλα η γνωστή εταιρία Dassault Systemes που βγάζει
> Catia  έχει βγάλει και DraftSight για GNU/Linux έστω και beta άλλα είναι ένα βήμα
>
> Όποιος μπορεί και ξέρει ας το δοκιμάσει
>
> http://www.fcsuper.com/swblog/?p=2662

Το δοκίμασα φαίτεται καλο για σχέδιο, αλλα έκανε και κάτι αλλο, κατέλαβε
πολλά αρχεία στη θέση του gdeb και αναγκάστηκα να το διαγράψω διότι δεν
μπορούσαν να ξεκινήσουν μερικά που εξαρτούνται απο gdeb.