[Greeklug] Ερώτηση σχετικά με την επιλογή distro για server.

Savvas Radevic vicedar στο gmail.com
Πεμ 3 Μαρ 2011 14:58:27 EET

2011/3/2 George Kaklamanos <gekaklam στο gmail.com>

> Σκεφτόμουν να το στήσω σε CentOS, και γιατί έχω ακούσει καλά λόγια και
> επειδή σαν χρήστης fedora θέλω να πιστεύω ότι είμαι πιο εξοικιομένος με την
> λογική των rpm, yum και γενικότερα Red Hat, παρά Debian. Aλλά ένας φίλος μου
> σήμερα που ρώτησα μου πρότεινε Ubuntu Server Edition, γιατί θα είναι εύκολο
> να στηθούν, θα έχεις εύκολο administration και τα δέν θα χρειαστεί να
> μπλέξεις με το να κάνεις τα δικά σου rpm για τα πακέτα που θές και δέν θα
> βρίσκεις. Εσείς τι λέτε;

Εγώ λέω να χρησιμοποιήσεις αυτό με το οποίο είσαι εξοικιωμένος -- CentOS.
Κοίταξε και το ClearOS, βασισμένο στο CentOS, αλλά έχει πιο "user-friendly"
σύστημα διαχείρισης.

http://www.ubuntucy.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=1523