[Greeklug] Ερώτηση σχετικά με την επιλογή distro για server.

George Kaklamanos gekaklam στο gmail.com
Τετ 2 Μαρ 2011 01:09:44 EET

Καλησπέρα σε όλους.

Πρέπει να στήσω ένα μηχάνημα το οποίο θα λειτουργεί σαν webserver και
mailserver. Ποιά διανομή μου προτείνετε να χρησιμοποιήσω;
Σκεφτόμουν να το στήσω σε CentOS, και γιατί έχω ακούσει καλά λόγια και
επειδή σαν χρήστης fedora θέλω να πιστεύω ότι είμαι πιο εξοικιομένος με την
λογική των rpm, yum και γενικότερα Red Hat, παρά Debian. Aλλά ένας φίλος μου
σήμερα που ρώτησα μου πρότεινε Ubuntu Server Edition, γιατί θα είναι εύκολο
να στηθούν, θα έχεις εύκολο administration και τα δέν θα χρειαστεί να
μπλέξεις με το να κάνεις τα δικά σου rpm για τα πακέτα που θές και δέν θα
βρίσκεις. Εσείς τι λέτε;

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
Κακλαμάνος Γιώργος

Υ.Γ. Σε καμία περίπτωση δέν θέλω να ξεκινήσω flame, οπότε να μήν
ξεφύγουμε...