[Greeklug] Πως θα γραψω επαναγραψιμα CD χωρις να χαλασουν

Giannis Konstantinidis gloooabvoe9a στο gmail.com
Τετ 22 Ιουν 2011 22:08:56 EEST

Δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι το ιδιαίτερο, απλά κάνεις κανονική εγγραφή με
το Brasero. Όταν θέλεις να γράψεις κάτι καινούργιο, κάνεις "διαγραφή" των
δεδομένων από το CD-RW (υπάρχει επιλογή στο Brasero και το k3b) και μετά
αφου αδειάσει ο δίσκος κάνεις εκ νέου εγγραφή ο,τι θέλεις.