[Greeklug] ΣΔΟΕ: Συστήνει Τμήμα Προστασίας Διανοητικής Ιδιοκτησίας για την πειρατεία λογισμικού

Alex Asimakopoulos asimak2 στο gmail.com
Δευ 6 Ιουν 2011 17:48:51 EEST

xaxaxa~~~!!!
όντως θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι εάν μπεί ο έλεγχος σε αυτές
τις υπηρεσίες.
Κοινώς γιατί η πληροφορική μπηκε χωρίς συγκεκριμένο πλάνο και οι
αρπαχτές γίνονταν συνεχώς σε λογισμικά και υλικό.
Δεν θα ήθελα να μου αποκαλύψουν τι χρησιμοποιεί το πεντάγωνο (και δεν
με ενδιαφέρει κιόλας)
αλλα θα μπορούσανε συγκεντρωτικά να πουν πως ελέχθηκαν τόσα συστήματα
στην αστυνομία και βρέθηκαν τόσες κλεμμένες άδειες
και πως για να είναι νόμιμη η τάδε αστυνομία πρέπει να συνάψει
συμβόλαιο με την MS τόσων 10^6 Ε .
Τότε είναι που θα τους πάρουν με τις πέτρες εάν δν βάλουν ελεύθερο
λογισμικό. Αρκεί να δημοσιοποιηθούν όλα αυτά με τον σωστό τρόπο!

Έτσι για να πουμε  πως η υπηρεσία όντως κάνει την δουλεία της.
όπως πχ απο αυτά που ακούω δουλεύει σωστά του ηλεκτρονικού εγκλήματος

αλλά και κάτι άλλο,
γιατί είμαι τόσο μα τόσο σίγουρος, πως ΘΑ ΤΗΝ πληρώσει ο Κυρ Μήτσος
στη γωνία ΠΡΏΤΟΣ;
απλούστατα γιατί ΔΕΝ θα ξεκινήσουν την έρευνα με σωστό προγραμματισμό
καθώς όλως τυχαίως θα ξεκινήσουν απο το τέλος τις λίστας προς τα πάνω
λόγω συμφερόντων και στάχτης.

*Ξέχασα στην λίστα να βάλω και τον ΟΠΑΠ, ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΟΣΕ, ΚΤΕΛ, ΕΥΔΑΠ κλπ

> Δεν θα ήθελες να το μάθεις τι γίνεται ......................   γιατί απλά
> δεν θα το πιστέψεις  .

επειδή έχω ακουσει και εγώ διάφορα θα ήθελα "να ευφραινόμεθα μεταξύ
μας" ακούγοντας κι άλλα!

αυτή η συζήτηση έγινε 6/6/2011 και περιμένω να δώ ποιός θα ποιαστεί
πρώτος στην φάκα!