[Greeklug] Το Skype under Reverse Engineering

Sergey Tsabolov (aka linuxman) sergios στο greeklug.gr
Κυρ 5 Ιουν 2011 13:47:58 EEST

Στις 05/06/2011 11:58 πμ, ο/η Κωνσταντίνος Σταμπουλής έγραψε:
> Το reverse engineering (με την έννοια του decompilation) είναι
> παράνομο στις περισσότερες χώρες, με συνέπεια να είναι αδύνατο να
> δημιουργηθεί μια νόμιμη εφαρμογή από αυτό.
Παράνομο νομίζω ότι είναι μόνο στην ΗΠΑ .
Εξάλλου πολλές εφαρμογές εδώ και χρόνια έχουν γίνει με το αντίστοιχο
μοντέλο  reverse engineering , και είναι απόλυτα νόμιμες , δεν
αντιγράφει τίποτα από το υπάρχων πρόγραμμα είτε διαδικασία που υπάρχει.
Και αυτό http://en.wikipedia.org/wiki/Reverse_engineering στο μέρος που
περιγράφει
*European Union *το γράφει ότι :

Article 6 of the 1991 EU Computer Programs Directive
<http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_Programs_Directive> allows
reverse engineering for the purposes of interoperability, but prohibits
it for the purposes of creating a competing product, and also prohibits
the public release of information obtained through reverse engineering
of software.^[24]
<http://en.wikipedia.org/wiki/Reverse_engineering#cite_note-23> ^[25]
<http://en.wikipedia.org/wiki/Reverse_engineering#cite_note-24> ^[26]
<http://en.wikipedia.org/wiki/Reverse_engineering#cite_note-25>

In 2009, the EU Computer Program Directive was superseded and the
directive now states:^[27]
<http://en.wikipedia.org/wiki/Reverse_engineering#cite_note-26>

Άρα νομίζω ότι δεν υπάρχει τίποτα το μεμπτό σε αυτό που έκανε , εξάλλου
δεν έκλεψε τίποτα από την Skype = MS now !!!