[Greeklug] Refund

mixasgr mixas.gre στο gmail.com
Σαβ 4 Ιουν 2011 17:13:42 EEST

Στις 04/06/2011 02:23 μμ, ο/η Simos Xenitellis έγραψε:

> Υπάρχουν νέα netbook της Asus κατά το
> http://www.theinquirer.net/inquirer/news/2075819/asus-preload-ubuntu-linux-eee-pcs
> που ωστόσο μπορεί να αργήσουν λίγο μέχρι να έλθουν στην Ελλάδα. Αν
> μπορείς να περιμένεις λίγο, θα είναι η ιδανική λύση διότι υπάρχει
> υποστήριξη Linux.
>
> Σε κάθε περίπτωση μπορείς να ζητήσεις τα χρήματα πίσω από την άδεια
> Windows που δε θα χρησιμοποιήσεις.
> Αν ο κατασκευαστής προβάλει δικαιολογίες, κτλ αυτό που χρειάζεται να
> κάνεις είναι να επιμείνεις και να καταγράψεις (π.χ. e-mail) την
> επικοινωνία και την αντιμετώπιση που έλαβες.
> [...]
Καλησπέρα φίλε John,

το εγχείρημα έχει γίνει πλέον από αρκετούς και σε διάφορες εταιρίες.
Παραδείγματα θα βρεις στα διάφορα φόρουμ και πως το έκανε ο καθένας.
Η αλήθεια είναι ότι θα σου πρότεινα όπως οι προλαλήσαντες να πάρεις ένα
Η/Υ απ' ευθείας με GNU/Linux αλλά σε κάθε περίπτωση αν δεν σε καλύπτουν
αυτά τα μοντέλα πιστεύω ότι θα πρέπει να το κυνηγήσεις.

Προσωπικά το κυνήγησα τον Οκτώβριο του 2008 ( αν αντέχεις να διαβάσεις
εδώ είναι η πλήρης ιστορία ->
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=14&t=1407) και αυτό που
πέτυχα (αρκετά καλό εξίσου) ήταν αντί για επιστροφή χρημάτων της αξίας
των Windows να επεκτείνω την εγγύηση του μηχανήματος από τα 2 στα 5 χρόνια.

Ωστόσο μερικές παρατηρήσεις:

Τότε στα Win Vista η άδεια χρήσης ανέφερε ρητά ότι "Εάν δεν αποδέχεστε
αυτούς τους όρους, μην εγκαταστήσετε το λογισμικό. Αντί αυτού,
επικοινωνήστε με τον κατασκευαστή ή τον υπεύθυνο εγκατάστασης, για
πληροφορίες σχετικά με την πολιτική επιστροφής που αφορά επιστροφή
χρημάτων ή πίστωση."

- Βεβαιώσου ότι το ίδιο πράγμα το λέει και η άδεια των 7, γιατί
ακούστηκε ότι σε νεότερη έκδοση το έχουν αλλάξει αυτό το σημείο
- Θα απευθυνθείς κατ' ευθείαν στον κατασκευή και όχι στην MS ή το
κατάστημα αγοράς
- Δεν είναι απαραίτητο να σου επιστρέψουν χρήματα, μπορεί να σου δώσουν
κάποια πίστωση όπως στην περίπτωσή μου. Νομίζω μια επέκταση εγγύησης
είναι εξίσου καλό αποτέλεσμα.
- Αν και πλέον το έχουν κάνει αρκετοί, πιθανότατα η διαδικασία να ξέρεις
ότι θα είναι χρονοβόρα, τότε σε εμένα πήρε γύρω στους 3+ μήνες να
ολοκληρώσω την διαδικασία
- Αυτό που έγινε στο τέλος ήταν να παραδώσω ουσιαστικά το serial των Win
με το αυτοκολλητάκι και ένα DVD επαναφοράς των Vista που είχε το πακέτο,
ενώ παράλληλα αυτοί μου είχαν αυξήσει την εγγύηση και μπορούσα να το
τσεκάρω online με το service tag

Θέλω να πιστεύω ότι δεν θα χρειαστεί να φτάσεις το θέμα δικαστικά.
Πάντως αν το ξεκινήσεις πιστεύω όλη η κοινότητα θα είναι στο πλευρό σου
και ότι χρειαστείς θα είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. :)