[Greeklug] MMORPG στο linux - Regnum Online

Kostas Boukouvalas boukouvalas στο gnugr.org
Παρ 7 Ιαν 2011 02:33:56 EET

Στις 06/01/2011 01:14 πμ, ο/η Klearchos-Angelos Gkountras έγραψε:
> Προχθες κατεβασα αυτο το παιχνιδι
> και ειπα να το παιξω γιατι
> μαρεσουν τα παιχνιδια τετιου τυπου
> μοιαζει παρα πολυ με το Lineage 2
> και ειναι διαθεσιμο και για * linux *
> οταν το εκανα εγκατασταση ομως *ξενερώσα* και
> *γελάσα* επειδη ο installer είναι ο κλασσικός
> Wizard Setup των Windows[1] !!! Για οσους ενδιαφερονται
> να το εκγαταστησουν πανε εδω http://www.regnumonlinegame.com/
>
> [1]Σιγουρα το παιχνιδι ειναι κλειστου κωδικα
> απλα ειναι μαγκες επειδη το εκαναν για Linux !

Βλέποντας το βιντεάκι, επειδή κατάλαβα που περίπου κυμαίνεται το στυλ
και το ύφος του παιχνιδιού έχω να σου κάνω την ακόλουθη πρόταση.

Μπορεί να είναι παλιά, αλλά προσφέρουν την ίδια διασκέδαση με τους
MMORPG απογόνους τους. Τα FPS Heretic/Hexen εδώ και μια δεκαετία περίπου
είναι υπό την GNU GPL [1].

Επίσης απ' όσο ξέρω έχει βγει port στο GNU/Linux και για το Heretic II [2].

Δοκίμασέ τα αν και πρέπει να τα κάνεις εγκατάσταση με τον παλιό καλό
τρόπο. Αλλά απ' όσο ξέρω δε μασάς, οπότε δώσε του να καταλάβει.

[1] http://sourceforge.net/projects/heretic/
[2] http://www.raven-games.com/essential.php