[Greeklug] προβλημα με php σε server

Nikolaos Papazoglou npapazoglou στο gmail.com
Δευ 5 Δεκ 2011 21:05:09 EET

από αυτούς τους οδηγούς θα πάρεις μια ιδέα κυριως για να τεστάρεις την
εγκατάσταση και φυσικά να δεις αν παρέλειψες κάτι

http://dev.antoinesolutions.com/php
http://www.howtoforge.com/installing-apache2-with-php5-and-mysql-support-on-centos-5.3-lamp
http://www.techiecorner.com/125/how-to-install-lamp-apache-php-and-mysql-in-linux-using-yum/

Στις 5 Δεκεμβρίου 2011 7:22 μ.μ., ο χρήστης Sergey Tsabolov ( aka
linuxman ) <sergios στο greeklug.gr> έγραψε: