[Greeklug] Ξαφνικα κλεινει το μηχανημα

Panos Georgiadis panosgeorgiadis89 στο gmail.com
Δευ 13 Σεπ 2010 20:47:23 EEST

Για υπερθερμανση CPU η θερμοκρασία πρέπει να φτάσει τους 90C, κάτι που
σημαίνει αφού δεν σου έκλεισε στους καύσωνες, τότε είναι λίγο απίθανο να
συμβαίνει τώρα.
Όσο για το κουμπί του Power, το PC δεν κάνει απότομα Shutdown (εκτός κι αν
κάνει βραχύκλωμα για 5 seconds συνεχόμενα -- πράγμα δύσκολο ), οπότε το
αποκλείουμε και αυτό.
Πιστεύω είναι το τροφοδοτικό σου, ειδικά αμά είναι αυτά του "κιλού" τα
noname . . .

Στις 13 Σεπτεμβρίου 2010 7:18 μ.μ., ο χρήστης Nikolaos Papazoglou <
npapazoglou στο gmail.com> έγραψε: