[Greeklug] Δευτερη ομιλία για το Arduino

geraki geraki στο geraki.gr
Παρ 29 Οκτ 2010 15:41:19 EEST

Δεν θα ήταν καλό να γίνεται η ανακοίνωση και στις λίστες του συλλόγου;
Με ενδιαφέρει πολύ, αλλά έχασα την πρώτη ομιλία επειδή δεν
επισκέπτομαι καθημερινά το site του Συλλόγου (ενώ διαβάζω καθημερινά
τα e-mail μου). Έχει γίνει άλλη ανακοίνωση;

geraki

Στις 29 Οκτωβρίου 2010 1:07 μ.μ., ο χρήστης Sergey Tsabolov ( aka
linuxman ) <sergios στο greeklug.gr> έγραψε: