[Greeklug] Το openSUSE αναγγέλλει το Δεύτερο Development Milestone του 11.4

Angelos Tzotsos gcpp.kalxas στο gmail.com
Παρ 8 Οκτ 2010 17:37:02 EEST

  Ενώ το OpenSUSE είναι πολύ διαδεδομένο στην Ευρώπη, παρατηρώ ότι δεν
υπάρχει ελληνική κοινότητα ενεργή σχετικά με αυτό. Το κανάλι στο
Freenode:  opensuse-gr είναι συνεχώς άδειο.

Εγώ το χρησιμοποιώ εδώ και 5 χρόνια.  Κανείς άλλος εδώ?

Άγγελος