[Greeklug] [opensuse-el] Re: [opensuse-el] [opensuse] Webcam προβκημα

Nikolaos Papazoglou npapazoglou στο gmail.com
Κυρ 21 Νοε 2010 20:50:29 EET

Παιδιά, δυστυχώς ενώ ο βασικός πυρήνας είναι ένας και εκεί βασίζονται όλες
οι διανομές, το όνειρο σταματά εκεί.
Κάθε διανομή ενσωματώνει επιπλέον drivers και κάνει παραμετροποιήσεις κατά
την αντίληψη και τις προτιμήσεις της ομάδας. Έτσι δεν μπορεί κανείς να πει
με βεβαιότητα ότι κάτι δυστυχώς δε δουλεύει στο linux, εκτός αν ενοεί τον
βασικό πυρήνα.

Για κάθε σύνθεση hardware μπορεί να ταιριάζει μια άλλη διανομή, που να
δουλεύει χωρίς επεμβάσεις και ανάγκη γνώσης.
Γι αυτό ακριβώς δεν είμαι (πια) ρατσιστής με τις διανομές. Αν στο ένα μου
μηχάνημα δουλεύει καλύτερα η μια, ΟΚ. Αν στο άλλο δουλεύει καλύτερα μια
άλλη, πάλι ΟΚ. Γι αυτό σέβομαι όλες τις διανομές. Καθεμία τραβάει το κουπί
της και σίγουρα κάνει κάτι καλό. Στη διάρκεια της ζωής ενός φίλου του Linux,
σίγουρα θα δοκιμαστούν και θα "δουλευτούν" πολλές διαφορετικές διανομές.
Εκεί είναι και η ομορφιά.

Οπότε αν κάτι δουλεύει σε ένα μηχάνημα, απλά άσε αυτό. Θα έχεις τη χαρά (και
την περιπέτεια) να δοκιμάσεις την άλλη διανομή σε επόμενη έκδοσή της, ή να
την εγκαταστήσεις σε άλλη σύνθεση hardware. Σε άλλο μηχάνημα ή σε άλλη
έκδοση, μπορεί να είναι αυτή που θα δουλέψει καλύτερα. Δε χάλασε ο κόσμος.

(η ταπεινή μου θέση)

Στις 21 Νοεμβρίου 2010 8:31 μ.μ., ο χρήστης Klearchos-Angelos Gkountras <
gatofido στο gmail.com> έγραψε: