[Greeklug] Δεύτερο Σεμινάριο για την Πλατφόρμα ανοικτού κώδικα "ARDUINO"

Panos Georgiadis panosgeorgiadis89 στο gmail.com
Παρ 19 Νοε 2010 14:48:41 EET

Ειμαι στο τμήμα αυτοματισμού, όπου δύο συμφοιτητές μου θα κάνουν πτυχιακή με
τον Arduino. Θα τους πω να έρθουν να ενημερωθούν κι αυτοι με την σειρά τους.

Στις 19 Νοεμβρίου 2010 2:23 μ.μ., ο χρήστης Sergios T.S.(aka linuxman) <
sergios στο greeklug.gr> έγραψε: