[Greeklug] ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

special visitor kvisitor στο gmail.com
Σαβ 15 Μάϊος 2010 19:59:51 EEST

Κι εγώ θα συμφωνήσω ότι είναι υπερβολικό να εκτοξεύουμε "κατηγορίες" έτσι
βιαστικά...... Γιατί να μην εστιαστούμε στο θετικά κατ' αρχάς, όπως πχ. ότι
1) εξέφραασε ευχαριστίες, 2) ότι συμφωνεί πως η όλη εισήγηση ήταν πράγματι
περί του ανοιχτού λογισμικού. Και τέλος, νομίζω ότι ο Νίκος ο Παπάζογλου το
είπε πολύ όμορφα: μήπως περίμενε κανείς μας ότι με ένα και μόνο (ή 2 ή 3)
σεμινάρια θα άλλαζε ριζικά η κατανόηση, η ίαντληψη και οι παλιές ριζωμένες
επί χρόνια συνήθειες των εκπαιδευτικών??
Σίγουρα χρειάζονται πολλά τέτοια, συστηματικά σεμινάρια, μέχρι τουλάχιστον
να εντοπισθούν εκείνοι οι έστω και λίγοι εμπνευσμένοι, διορατικοί και
μερακλήδες εκπαιδευτικοί, που θα "ρουφήξουν" αμέσως τα μηνύματά μας και ΊΣΩς
- ξαναλέω, ίσως, δημιουργήσουν την λεγόνεη "ελάχιστη απαιτούμεη κρίσιμη
μάζα" δασκάλων που θα φτιάξει  "πυρήνα" αλλαγής νοοτροπίας, που θα εμπνεύσει
και τα παιδιά κλπ...
Αν τώρα περιμένει κανείς από το Υπουργείο να κάνει οτιδήποτε , νομίζω ότι
είστε μάλλον εκτός πραγματικοτητος :-)

Στις 15 Μαΐου 2010 11:59 π.μ., ο χρήστης Stavros Temertzidis <
bullgr στο gmail.com> έγραψε: