[Greeklug] Αποτυχία σύνδεσης στο ρουτεράκι (δηλαδή στο δίκτυο)

Nikolaos Papazoglou npapazoglou στο gmail.com
Παρ 26 Μαρ 2010 08:52:21 EET

Στάθη, ξεκίνα από το τερματικό με dhcpcd -n eth0
Η εντολή λέει να ξεκινήσει στο dhcp να ξεκινήσει για την eth0.
Να δούμε τι θα γίνει.

Ενδομεταξύ δοκίμασε και ένα άλλο καλώδιο ethernet ( ναι μου έτυχε και αυτό....)

Στις 26 Μαρτίου 2010 1:48 π.μ., ο χρήστης Stathis
<diamond_gr στο freemail.gr> έγραψε: