[Greeklug] Αποτυχία σύνδεσης στο ρουτεράκι (δηλαδή στο δίκτυο)

Stathis diamond_gr στο freemail.gr
Παρ 26 Μαρ 2010 01:48:59 EET

Έχω την εντύπωση ότι ήμουν σαφής (τουλάχιστον και σε συνδυασμό με όλα τα
δεδομένα).
Δεν συνδέεται με το ρουτεράκι δεν σημαίνει ότι δεν έχω ιντερνετ (αυτό
μπορεί να βγεί συμπέρασμα και από την αναφορά μου ότι το λαπτοπ
συνδέεται με το ρουτερ με wifi και έχει ιντερνετ).
Όσον αφορά το αν θα βάλω μια κάρτα ethernet και πάλι δεν είναι 100%
σίγουρο αφού χρησιμοποιώντας την μια κάρτα wifi δεν δούλεψε ενώ με την
άλλη δούλεψε κανονικά.
Πως είναι όμως δυνατόν να δουλεύει την μια μέρα και την άλλη να αρνείται
κατηγορηματικά να μπεί.
Θα ψάξω αν έχω κάποια eth να δοκιμάσω. Ελπίζω απλά να μην μπερδέψει τις
κάρτες.

στις 26/03/2010 12:26 πμ, O/H Nikolaos Papazoglou έγραψε: