[Greeklug] Αποτυχία σύνδεσης στο ρουτεράκι (δηλαδή στο δίκτυο)

Stathis diamond_gr στο freemail.gr
Πεμ 25 Μαρ 2010 19:50:08 EET

Στο 3 γράφω ότι έχω βάλει άλλο ρουτεράκι που παίζει ΜΟΝΟ eth και δεν
συνδέθηκε με το ρουτεράκι. Κάνοντας αυτή την κίνηση, φαντάζομαι έγινε
ρεσταρτ αφού το έχω βγάλει από το ρεύμα.

στις 25/03/2010 07:39 μμ, O/H Nikolaos Papazoglou έγραψε: